Moderátor: Hlavní moderátor
5 příspěvků
Stránka 1 z 1
DObrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenost s tím, že ze dne na den přestane fungovat odesíláni skonu z kopírka do emailu.
Tisknout jde ale scan do emailu ne, jen do síťových složek.
Nastavení je stejné - každá tiskárna má svoji IP a je na firewallu přidaná ve vyjímkách.
SMTP je stále stejný port také.
Nejde skenovat ani ani na osobní email.
Zajímavé je že to nejde na obou pobočkách a každá je v jiném městě.
Takže to vypadá na FIREWALL, který to nepustí z firmy ven.
Díky za jakoukoliv radu.
chtěl bych se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenost s tím, že ze dne na den přestane fungovat odesíláni skonu z kopírka do emailu.
Tisknout jde ale scan do emailu ne, jen do síťových složek.
Nastavení je stejné - každá tiskárna má svoji IP a je na firewallu přidaná ve vyjímkách.
SMTP je stále stejný port také.
Nejde skenovat ani ani na osobní email.
Zajímavé je že to nejde na obou pobočkách a každá je v jiném městě.
Takže to vypadá na FIREWALL, který to nepustí z firmy ven.
Díky za jakoukoliv radu.
Dobrý den,
osobně bych vyzkoušel následující
1. Napojil bych si přes SMTP nějaký e-mailový účet (Ideálně ten, co je v tiskárně) do Outlooku ve vnitřní síti a zkusil bych odeslat email (Nastavení musí být stejné jako v tiskárny)
2. Překontroloval bych SMTP server, potažmo jestli v tiskárně není například profil bez šifrování a poskytovatel to nyní zakázal
3. Zkusil bych do tiskárny napojit jiný profil, například seznamový email
4. Překontrolujte pravidla, jestli tam není vyloženě toto spojení ručně blokované.
osobně bych vyzkoušel následující
1. Napojil bych si přes SMTP nějaký e-mailový účet (Ideálně ten, co je v tiskárně) do Outlooku ve vnitřní síti a zkusil bych odeslat email (Nastavení musí být stejné jako v tiskárny)
2. Překontroloval bych SMTP server, potažmo jestli v tiskárně není například profil bez šifrování a poskytovatel to nyní zakázal
3. Zkusil bych do tiskárny napojit jiný profil, například seznamový email
4. Překontrolujte pravidla, jestli tam není vyloženě toto spojení ručně blokované.
S pozdravem
Tým IT-Forum.cz
Naše projekty
eHelpDesk.cz - tiketovací systém
instalacka.cz - software zadarmo
Software.cz - elektronický prodej licencí
upit.cz - IT outsourcing
wintip.cz - Tipy pro Windows
Doporučujeme
Winrar , Drivermax
Avast Business Antivirus
CCleaner
Tým IT-Forum.cz
Naše projekty
eHelpDesk.cz - tiketovací systém
instalacka.cz - software zadarmo
Software.cz - elektronický prodej licencí
upit.cz - IT outsourcing
wintip.cz - Tipy pro Windows
Doporučujeme
Winrar , Drivermax
Avast Business Antivirus
CCleaner
No pravě že mi SMTP server už nemáme, adresa je tam nastavena primo na ten firewall, zkoušel sem odeslat stan i na osobni email ale taky to nedorazilo.
Zkoušel sem zadat odesilatele jako svůj osobni email ale taky to neprošlo, proto si myslím ze to blokuje nastaveni primo fe firewall.
Jenže - jak nikam, doted to slo a sedne nade to nejde, a nastaveni je porad stejně, tiskárny jsou ve výjimkách i všechny jejich IP adresy, takže by je mel pustit.
Pokud mate prosím zkušenost primo ze SOPHOS tak by to bylo super
protože v logu se nic nedozvím.
Zkoušel sem zadat odesilatele jako svůj osobni email ale taky to neprošlo, proto si myslím ze to blokuje nastaveni primo fe firewall.
Jenže - jak nikam, doted to slo a sedne nade to nejde, a nastaveni je porad stejně, tiskárny jsou ve výjimkách i všechny jejich IP adresy, takže by je mel pustit.
Pokud mate prosím zkušenost primo ze SOPHOS tak by to bylo super

A fungovalo Vám to někdy? Můžete sem hodit prtscr nastavení tiskárny? SOPHOS znám jen okrajově, ale i přesto si nejsem jistý, jestli může fungovat jako SMTP server. Proč je problém tam vložit SMTP (do tiskánry) server free adresy ze seznamu?
S pozdravem
Tým IT-Forum.cz
Naše projekty
eHelpDesk.cz - tiketovací systém
instalacka.cz - software zadarmo
Software.cz - elektronický prodej licencí
upit.cz - IT outsourcing
wintip.cz - Tipy pro Windows
Doporučujeme
Winrar , Drivermax
Avast Business Antivirus
CCleaner
Tým IT-Forum.cz
Naše projekty
eHelpDesk.cz - tiketovací systém
instalacka.cz - software zadarmo
Software.cz - elektronický prodej licencí
upit.cz - IT outsourcing
wintip.cz - Tipy pro Windows
Doporučujeme
Winrar , Drivermax
Avast Business Antivirus
CCleaner
problem to není ale když do SMTP vložím jinou adresu místo firewallu tak se stejně nic neděje a na firewallu to v logu vůbec nevidím.
Zkoušel sem nastavit pres 365 server i port - dokonce s aktivním e-mailovým účtem i login a heslo ale nic - s tím to nastavení to dokonce tiskárna nebyla schopna ani odeslat ven - napsalo mi to chyba.
Takže podle me je to někde v nastaveni FIREWALLU - dokonce jsem viděl v tom logu ze ip našeho portu je údajně v databází doménových spamu? protože používáme neověřených port.
Je to vůbec možné?
Zkoušel sem nastavit pres 365 server i port - dokonce s aktivním e-mailovým účtem i login a heslo ale nic - s tím to nastavení to dokonce tiskárna nebyla schopna ani odeslat ven - napsalo mi to chyba.
Takže podle me je to někde v nastaveni FIREWALLU - dokonce jsem viděl v tom logu ze ip našeho portu je údajně v databází doménových spamu? protože používáme neověřených port.
Je to vůbec možné?
5 příspěvků
Stránka 1 z 1