Stránka 1 z 1

Firewall

Napsal: 5. 11. 2020 18:18
od Zdvyna
DObrý den,

chtěl bych se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenost s tím, že ze dne na den přestane fungovat odesíláni skonu z kopírka do emailu.
Tisknout jde ale scan do emailu ne, jen do síťových složek.

Nastavení je stejné - každá tiskárna má svoji IP a je na firewallu přidaná ve vyjímkách.

SMTP je stále stejný port také.

Nejde skenovat ani ani na osobní email.

Zajímavé je že to nejde na obou pobočkách a každá je v jiném městě.

Takže to vypadá na FIREWALL, který to nepustí z firmy ven.

Díky za jakoukoliv radu.

Re: Firewall

Napsal: 6. 11. 2020 16:33
od it-forum.cz
Dobrý den,
osobně bych vyzkoušel následující
1. Napojil bych si přes SMTP nějaký e-mailový účet (Ideálně ten, co je v tiskárně) do Outlooku ve vnitřní síti a zkusil bych odeslat email (Nastavení musí být stejné jako v tiskárny)
2. Překontroloval bych SMTP server, potažmo jestli v tiskárně není například profil bez šifrování a poskytovatel to nyní zakázal
3. Zkusil bych do tiskárny napojit jiný profil, například seznamový email
4. Překontrolujte pravidla, jestli tam není vyloženě toto spojení ručně blokované.

Re: Firewall

Napsal: 6. 11. 2020 18:33
od Zdvyna
No pravě že mi SMTP server už nemáme, adresa je tam nastavena primo na ten firewall, zkoušel sem odeslat stan i na osobni email ale taky to nedorazilo.

Zkoušel sem zadat odesilatele jako svůj osobni email ale taky to neprošlo, proto si myslím ze to blokuje nastaveni primo fe firewall.

Jenže - jak nikam, doted to slo a sedne nade to nejde, a nastaveni je porad stejně, tiskárny jsou ve výjimkách i všechny jejich IP adresy, takže by je mel pustit.

Pokud mate prosím zkušenost primo ze SOPHOS tak by to bylo super :) protože v logu se nic nedozvím.

Re: Firewall

Napsal: 9. 11. 2020 9:42
od it-forum.cz
A fungovalo Vám to někdy? Můžete sem hodit prtscr nastavení tiskárny? SOPHOS znám jen okrajově, ale i přesto si nejsem jistý, jestli může fungovat jako SMTP server. Proč je problém tam vložit SMTP (do tiskánry) server free adresy ze seznamu?

Re: Firewall

Napsal: 22. 11. 2020 13:49
od Zdvyna
problem to není ale když do SMTP vložím jinou adresu místo firewallu tak se stejně nic neděje a na firewallu to v logu vůbec nevidím.

Zkoušel sem nastavit pres 365 server i port - dokonce s aktivním e-mailovým účtem i login a heslo ale nic - s tím to nastavení to dokonce tiskárna nebyla schopna ani odeslat ven - napsalo mi to chyba.

Takže podle me je to někde v nastaveni FIREWALLU - dokonce jsem viděl v tom logu ze ip našeho portu je údajně v databází doménových spamu? protože používáme neověřených port.


Je to vůbec možné?